vendredi 16 mars 2007

6 rare ting om me sjøl:

Tikken!
Regla: den som blir tikka må skrive 6 rare ting om c sjøl og senne den videre t 6 andre.









Ja, ho Ingeborg tikka me. E sku egentli jør lekse og da appellerte tikken nåkke voldsomt til me, så e presentera herved 6 rare ting om ME:

  1. E e kanskje rarest om natta, for da drømma e sjukt mye rart. F. eks i natt drømte e at e og Eirik sku færra på tur t Mexico og digge strender, men e glømte bikinin min og d va så trist at e ikke ante kor e sku gjør av me! Og d gikk bare IKKE an å kjøpe en ny bikini i Mexico.

  2. E sover stort sett i vinkel me rompa langt ut t sida, og klare fint å fylle ei 1.20-seng me min ikke-1.20m-breie-kropp. Stakkars Eirik som ska leve me me.

  3. E lika køntrimusikk. Ja, d e heilt sant. En av mine store drømma e å stikke på linedancefest på en låve i the Southern States og slå me laus mens Rascall Flatts spilla.

  4. Nesen min e hellig. Ingen får røre den utenom me. Hvis man snakka om å ta på nesen sin, så får e neseklaustrofobi og må "rette den ut". Si fra hvis d e fler der ute som lide av neseklaus, så kan vi danne ei støttegruppe, for INGEN forstår me.

  5. E blir veldi fort rørt. Får f.x tåre i øya hvis e ser et barnekor som synge falskt mens nåkken barn gjespa, nåkken vinka t mamma og nåkken pilla nese. Sånt e nydlig.

  6. E har også veldi lyst å reise t Iran/Afghanistan og teste ut korsen d e å tasse rundt i Burka. Bare for å få vite d liksom.

D va d, da tikka e...ska vi se. Ho Bjørg, søstrene Os, han Vidar, han Gaute og ho Anne Ruth. Ellers må e dele me dåkke at e og Ragnhild ska på konsert me Josh Groban, mannen me tilnærma perfekt stemme, i Spektrum den 18.mai=) hihii

6 commentaires:

synnøve a dit…

e takla også dårli at folk bjynne å snakke om neser, elr ta på neser, elr lignende. æææææ..hata d! men d e fordi e ikke lika nesa mi..blæh. 6 ting til om me sjøl..hm, må tenke..

Ragnhild a dit…

haha.. e lika dinna seks ting greia. ikke d at d e utforma som et kjede-nåkke konsept, men humoren ved d heile e fin. Du e morsom:)

Anne Rose a dit…

jeg liker nesa mi. faktisk kanskje det fineste på hele flotte meg;) ..but don`t you dear touching it!

Anonyme a dit…

*dare.. hello!

Bjørg a dit…

Herlig Julie!
Lå faktisk våken en stund her en natt og lurte på hva jeg skulle skrive hvis jeg ble "tikka".... he he! Tusen takk, det er en stor ære!

Når det gjelder neser, var det ikke med blant mine "greier", men ååå, bare tanken på å få en fotball i nesa... kjente du det? Det gjør vondt langt inn i sjela!

Var forresten sammen med Eiriken din på Emblem i går, han gjorde en god jobb som vanlig, men tror nok han savna deg!

Og vi bikka 100 medlemmer i NMS U Møre :) og den heldige ble premiert med en Seed-cd!

Anonyme a dit…

Nå har jeg skrevet på "Tikken", check it out!

Anyway, kjipt at du er i Paris når jeg er i Oslo..
Men jeg kommer til Paris 23 April.. har kjøpt billet og greier! er du der da? Håper det! så kan vi gå å spise flamenkueche sammen igjen!

Klem, Didrik