mercredi 25 avril 2007

e nyte livet!



fint? ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå, e trives! dagens plana: piknik i parken og musikal lame didrik som e på besøk. kjekt! forslag: kanke alle dåkke mine kjente og kjære i Norge bare flytte hit?

4 commentaires:

Håkon a dit…

Désolé, la Norvège tient nous soutient comme la colle.

Nils Ingar a dit…

hyppige oppdateringa her gitt... forstatt fin ferie:)

Ieah a dit…

korti du flytta til paris da? :)

Spilling a dit…

Ser du ikke har en syk oppdateringsvilje på bloggen din du heller ;) Jeg ville bare si ifra at jeg tar det til følge og tar derfor delvis blogselvmord. Jeg sletter bloggen eivindspilling.blogspot.com. Kommer derimot til å beholde toblirett.blogspot.com som er fellesbloggen til meg og kona :) Du er bra!